Accepterad TFS_CS0NKA | Ban överklagan [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TFS_CS0NKA

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
30
Användarnamn: TFS_CS0NKA

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080393660/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: TFSCS0NKA

Vad är din discord tagg? ElliottV12#1700

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit permament avstängd för: RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag powergaming tydligen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade stannat en kille jag och min kollega och när vi hade gjort det så kom det en bmw och körde rakt på min kollega två gånger och han hade hållt på och copbita hela dagen så jag valde att köra efter jag vet att det inte var smart för att jag hade den killen vi satt in i min bil men den bmw ville jag fått stan på när vi hade fått stan så var vi på väg in till station då får vi en liten sladd in i en staget typ då blev jag bannad för den powergaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet ej jag vet att det inte var smart att köra med han där bak medans vi hade en biljakt

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla har varit powergaming det var att jag hade kört rakt in i en kille för att min chef sa det och den andra var när jag hade taggigt en ambulans bil när jag jobbade som sjukvårdare och då jag skulle hämta kläder och då blev jag bannad den sista var när jag krockade med en kille när han var dum och kunde inte köra och jag blev jag bannad för det och det skulle jag inte bli bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att lämna han och låta bmw vara men som sagt jag orkade inte med den han hållde på hela dagen så han jag vet att det var fel och det ber jag om ursäkt för

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att lämna folk jag har där bak först och sen göra det jag ska ångra mig väldigt mycket förlåt

Har du läst våra regler? Ja

Din banöverklagan har godkänds.
Hoppas du lärt dig utav din ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka