Accepterad TFS_CS0NKA | Ban överklagan [Chewie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TFS_CS0NKA

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
30
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080393660/

Ditt Hex-ID: 110000142c3cbbc

Vad är din discord tagg? tfscs0nka#1700

Vem var det som bannade dig? Tilda

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängd för sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag stod vid torget caraget och skulle fråga en mc snubbe om jag och han kunde snacka någon annan stans då han sa nej vi tar det här jag sa det gäller andra saker och han sa skit i det. så jag frågade då killen om det finns plats i hans gäng vilket kanske inte var jätte smart för ångrar det för ville inte ens gå med från hela första början.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid torget och skulel snacka med en mc grabb då jag skulle kolla lite vad dem gör oh se ifall det är något att joina. men sedann så sa jag till han kan vi gå någon annan stans då han sa nej vi är här annars så pratar vi inte och jag sa det gäller andra sker häng bara med och han nekade det så jag fick ta det med han där och frågade om det fanns plats och sånt detta var vid torget garaget och jag ville att vi skulle gå någon annan stans men han vägrade så jag fick bara fråga han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en ban jag skulle få och jag ångrar detta mycket var egentligen inte intresserad ville bara kolla vad som krävdes för att joina men fick ban för det kan förstår man snackar nog inte om sånt på ett torg. Så det var helt klart rätt till att banna mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns tyvärr inte men många kanske e fel asså fel bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte fråga honom över huvudtasget och jag ångrar det något enormt. hoppas ni förstår ville verkligen tillbaka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte fråga folk sådana saker på sådana stora platser där det är mycket folk. Ber om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka