Accepterad TFS_CS0NKA | Ban överklagan [Bennyb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TFS_CS0NKA

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
30
Användarnamn: TFS_CS0NKA

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080393660/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: TFSCS0NKA

Vad är din discord tagg? ElliottV12#1700

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Bannad från Discord

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte det riktigt om jag ska va helt ärlig dem sa aldrig varför jag blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att det hade hänt en sak så blev jag bannad från servern och då -rep jag en staff för jag tyckte han var orättvis och då +rep hans kompis som också var staff och då blev jag lite irriterad och -rep den staff en igen och då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om jag ska helt ärlig så tror jag det kan varit en felaktig eller så är det bara jag som var dum och gjorde det och jag viste inte att man inte fick göra så och det ber jag om ursäkt för

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit bannad förut från discord men jag har blivit bannad från servern 3 gånger och dem var RDM en gång när en kille körde in i mig och han spelade inte skadad han sa till mig vad jag hållde på med när jag inte hade gjort fel och då blev han mer kaxig och då slog jag ner han och sen körden han typ 1 min där ifrån och sen så blev jag bannad. Andra gången var när jag jobbade som sjukvårdare och skulle åka och hämta arbetskläder medans jag körde min tjänste bil och då blev jag bannad. den tredje var när min chef sa att jag skulle köra in i en kille lite löst för han hade varit kaxig och då gjorde vi det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade nog kunnat göra det annorlunda att inte -rep två gånger men jag viste inte att man inte fick göra så och misstag göt man och jag ber om förlåtelse vill verkligen tillbaka älskar att spela på multistaden och deras dc jag ber om förlåtelse.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte -rep två gånger jag ber så hemskt mycket om ursäkt och älskar multistaden och dc därför vill jag tillbaka saknar multistaden och jag har verkligen lärt mig att inte göra det och bete mig och vara mogen förlåt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka