Nekad TFS_CS0NKA | Ban överklagan [APELSINEN!!!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TFS_CS0NKA

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
30
Användarnamn: TFS_CS0NKA

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080393660/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: TFSCS0NKA

Vad är din discord tagg? tfscs0nka#1700

Vem var det som bannade dig? APELSINRN

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: FearRp och powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag vet att han ej gillar mig jag vet att han har något emot mig däför tycker han detta är kul

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min bil fick poliserna efter mig och körde iväg sedan så säger jag till mina vänner i komradion att hämta mig då det stannade på ett ställe hoppa med dem och körde. Sen säger vi om vi skulle åka fast så förlorar vi vapen så jag valde att offra mig så jag hoppar ut då en polis bil stannar och den andra fortsätter och när en kille hoppar ut asså assistenten då som har en pistol han hinner inte ta upp den för mig så jag väljer att stapa han direkt och han dog sedan gick jag på sedan hoppar den aspiranten ut och tezar mig då jag rpar att jag blivit sedan känner jag att jag kan ställa mig upp för att hugga honom då det var fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker helt klart att det var fel men sedan har flera staffs tagigt beslut och då får jag lyssna på dem

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte alla men några är väl att jag eller min chef sa att jag skulle köra in i en bil då jag gjorde det vilket inte var bra. Andra gången var när jag jobbade som sjukvårdare och skulle ta min tjänster bill till en kläd affär och då blir jag bannad för inget. Jag har självklart lärt mig efter mina banns och det är något som jag gjort och är bra att jag gjort vilket har aldrig upprepats.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kanske skulle bara lyssnat på polisen men jag hade adrenalin kick så jag ville sedan så gjorde jag det och då var dem döda. Jag tyckte det var ett riktigt roligt senario och kul men det var det inte för staffsen men men sånt får man ta. Men jag kanske skulle skitit i att hugga poliserna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen gör det alltid och det kommer aldrig upprepas och om det skulle det så hade jag förmodligen gjort det med en pistol så jag har verkligen lärt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats. Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv Du tror på riktigt att jag bannar dig för det är kul?? Nej jag skulle aldrig bannat någon utan anledning! Sen att du inte har insett dit fel och att du tycker den är felaktig förstår jag inte. Om de riktar tabbe mot de kan du inte stabba de! Gör en ny ban överklagan och tänk igenom dina misstag en extra gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka