Accepterad TFS_CS0NKA | Ban överklagan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TFS_CS0NKA

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
30
Användarnamn: TFS_CS0NKA

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080393660/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: TFSCS0NKA

Vad är din discord tagg? tfscs0nka#1700

Vem var det som bannade dig? nej inte riktigt det stod aldrig vem det var. jag sskulle tro att det var @Abdi

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det var så att jag satt i ooc kanel och kollade på en killes roller då jag gick fel på hans namn och skickade en server invite till en annan server på dc och då så visade han det och då blev jag bannad från dc vilket jag inte vill hatar det och den servern jag är med i på dc spelar jag inte på aldrig gör jag det jag gjorde det när jag inte spelade på denna servern.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för att jag skickade en invite till en annan dc server vilket inte ok men jag gjorde misstag och jag ångrade det väldigt mycket önska jag inte blev det hade velat komma tillbaka för detta är en väldigt rolig server dem gjorde rätt staffsen att banna mig men jag fick häller aldrig prata om det till någon högre staff vilket va tråkigt hade velat berätta det men fick aldrig chansen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i ooc kanel på dc och kollade sen gick jag in på en killes roller ni vet när man trycker på höger clicken på musen det gjorde jag så kollade jag inte så någrant och tryckte fel då jag skickade en server invite till en annan dc server som jag inte spelar på över huvud taget jag spelade bara på den när jag inte spelade på denna server. Denna killen jag skickade denna till visade det i bilder och sedan på kollade abdi på det jag frågade kan jag få prata med dig men han var i skolan och sedan så blev jag bannad från dc vilket suger vill komma tillbaka

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt klart rätt av staffsen det är ju inte ok att göra sånt men sen så var det ju ett misstag ångrar ju det så himla mycket och jag hatar att gå på saker där jag aldrig varit för ut. Men staffen gjorde helt rätt att banna mig har lärt mig en stor stor läxa och det kommer aldrig att upprepas.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte jätte mycket men jag kommer nog ihåg någon.
det var när jag körde en bil då min chef satt bredvid och sa att vi skulle köra in i en annan bil för att han hade varit kaxig å därför blev jag bannad sedan var det en gång jag jobbade som sjukvårdare och skulle ta min tjänstebil och köra till klädaffären och byta om men då blev jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JA verkligen jag hade kunnat leta upp den kille och ta bort in bjudna men det var så att jag såg inte kille jag hade skickat till så jag la inte så mycket fokus på det sedan så visste jag inte ens om att jag hade gjort det men ja ångrar mig något stort och väldigt mycket saknar att få komma tillbaka :(

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen har jag lärt mig ska lämna alla dc serverar nu och inte va med i någon ifall jag är det vilket jag inte är men. Absolut har jag lärt mig att inte göra om sådana saker och det kommer verkligen inte upprepas.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Jag ångrarar det jag gjort och vill verkligen komma tillbaka för jag gillar verkligen multistaden det gör jag sen att jag gjorde det. Det var ett misstag jag hade kunnat ta bort den men jag hittade den inte så vet inte riktigt så jag hade velat komma tillbaka va med mina pollare och rpa med mitt gäng saknar det rätt mycket vill verkligen komma tillbaka hoppas Abdi ser denna så jag kanske kan komma tillbaka vill verkligen det förstår mitt misstag till 100% kommer aldrig hända igen det var jag som är dum jag har lämnat den dc servern så jag hoppas bara jag får komma tillbaka sitter och uppdaterar sida hela tiden och väntar till det ska hända något medans jag lyssnar på musik. Jag kommer aldrig göra om detta kommer aldrig upprepas. Som sagt har jag lämnat dc servern och kommer aldrig vara med i den igen spelade på den dc servern innan jag kom till denna servern och jag har bara spelat på denna och önska jag fick komma tillbaka. Innan jag blev bannad så ville jag prata med någon admin eller högre men fick aldrig chans till det därför känns det lite dumt. Men jag får hålla tummarna på att jag kommer tillbaka. saknar servern väldigt mycket saknar er alla på multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka