TFS_CS0NKA | Ansökan till Support [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TFS_CS0NKA

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
30
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliott

Vad heter du på discord? tfscs0nka#1700

Ange ditt födelsedatum 7 Augusti 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: 15:00 - 21:00
Helger 10:30 - 23:00
Söndag: 10:30 21:00

Berätta om dig själv Jag heter då Elliott bor i en liten by har två syskon och en mamma och pappa alla vi bor tillsammans jag gillar att spela och att vara med vänner. Min pappa håller på med bilar så det är också ett rätt tort intresse jag går även på gym det är riktigt kul jag spelar pingis i skolan på rasterna men nu har jag distans ett tag och det blir nog mer. jag är 14 år gammal går i 8an och har en hel del läxor och prov som man behöver lägga ner tid på. Men sedan är det att starta datorn så är det bara att börja spela på kära multistaden. Det finns inte så mycket mer om mig men detta är jag :) Jag är en trevlig och snäll person. Jag gillar att jobba med saker och att hjälpa människor. Jag är en omtänksam kille och hjälpsam. tycker inte fel om någon och är försiktig med saker jag gör och vad jag säger. Mitt största intresse är att hjälpa folk och att få vara och hjälpa till det är mitt största intresse jag ska ju bli polis när jag blir äldre och det känns bra för att jag vill hjälpa folk som inte mår bra och hjälpa samhället. Kommer kännas riktigt bra.

Vad skulle du göra om du blir staff? OM jag skulle bli antagen som staff så skulle jag bli riktigt glad för det är verkligen något jag vill bli igen. Jag hade börjat jobba direkt jag hade läst alla regler inom staff sedan börjat jobba jag hade hjälp allt till 100% Jag skulle hjälp folk till mina ögon började blöda och sår på fingrarna. Jag vill verkligen bli staff det är något jag brinner för för att kunna hjälpa folk att göra dem glada för att få snabb service och att bli väl mottagna. Jag hade även hjälp staffs till 100% jag vill hjälpa alla. Jag är en trevlig och snäll person jag kommer bemöta alla inte vara partisk någonstans. Dessutom skulle jag vara aktiv på min andra skärm där jag har dc och forumet är aktiv hela tiden alltid öppen för pm och kollar multipvp.se hela tiden. Jag kommer hjälpa folk i dc samt hjälpa ingame och samt kolla forum och neka eller godkänna ban överklagan eller annat. Jag kommer vara en riktigt aktiv staff och hjälpa alla om jag blir staff jag hoppas verkligen och håller tummarna. Sedan har jag ju lärt mig att inte tpa folk till ett hus tak när det är full server. Så pinsamt och dumt gjort. Men det kommer aldrig att hända igen kommer inte ens ske. Nu håller vi tummarna att jag bli en staff och få hjälpa till. Kommer kännas så bra i mig. hoppas på det bästa. Det är så kul att vara staff för att hjälpa folk och att få bort folk som ej kan bete sig förstör bara för alla som vill rpa och göra roliga och bra scenarion. Det som stör mig lite är när folk vill förstöra för andra och vara elaka mot varandra. Så dem som gör regelbrott ska inte få vara här eller dem kan vara här men då får dem ta konsekvenser. Jag vill verkligen bli staff igen asså det var det roligaste att få hjälpa servern älskade det gillar att ha något arbete att göra om dagarna och verkligen spendera tid på hoppas jag verkligen blir staff igen och kommer inte att svika er kommer att hjälpa er till 100% håller tummarna nu!

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat här sedan 31 augusti tror jag och jag har fått 1,047 timmar riktigt kul och det har jag fått för att spelat på denna server så jag har varit här ett tag och även varit staff här tidigare vet hur allt ungefär fungerar om inte något förändrats som det gjort. Men jag har varit här ett tag och kommer vara här ännu mer. denna server är riktigt rolig. Det är lätt den bästa servern. Älskar denna server bästa jag varit på.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Det som får mig att bli staff är jag är en aktiv person som gillar att hjälpa folk och att underlätta för dem som är högre rank en mig. och dem som är i rank som mig och under jag hade hjälp så mycket jag älskar att hjälpa folk. Jag gillar att få den där känslan att man har gjort någon glad. Det är riktigt kul att få den känslan. Sedan att hjälpa folk ingaem och i support på forumet överallt. Jag hoppas verkligen att jag blir staff för att kunna hjälp folk gör mig så glad jag hoppas verkligen jag blir det för att få hjälpa folk gör mig så himla glad :) Jag vill bli en bra staff ska bli en förebild för andra och att folk ska få ett smile på läpparna eller ett skratt. Det som får mig mest till att bli staff är att hjälpa folk och att kunna göra det är riktigt roligt kommer ihåg när jag var staff tidigare det var så kul och saknar det så mycket det var det bästa jag gjort inom. Det ska bli lika roligt nu fast roligare. Jag älskar det verkligen har velat bli det på Unive så länga och nu då ansöker och jag hoppas jag verkligen tar mig till den platsen och att jag har det som krävs lovar att itne svika er staff och andra medborgare kommer göra ett dunder jobb.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag tror jag kommer bidra med folk som kommer bli glada och att dem får ett bra omtyck eller vad det heter att den här servern har bra staff och sköna för jag vill ju då hjälpa alla och det kommer jag bidra med ett skönt beteende och att folk får ett smile på sin mun. Jag kommer vara trevlig och snäll hjälpa alla och göra det tills mina ögon inte fungerar och att mina fingrar blöder. Jag kommer göra så mycket för alla kommer hjälpa alla ingame och dc i forumet också jag var staff tidigare och det var riktigt roligt jag blev tror kommer inte ihåg men jag tror jag blev demotad för att jag var duktig när jag var support men när jag blev mod tyckte dem jag skunk lite det gjorde jag också men nu vill jag ge det en ny chans att vissa verkligen vad jag kan bidra med och att hjälpa med och lösa väldigt mycket till. För att få hjälpa till betyder så mycket för mig. så jag kommer göra denna plats till en så bra plats och verkligen vissa vad jag kan och hjälpa till så mycket som jag brinner för :) Sedan har jag ju gjort bort mig någon gång också när jag skulle lära mig Home menu så gick det ju inte så bra så jag råkade ju tpa hela servern upp till ett hus tak och det var gå in på servern. det ber jag om ursäkt för. Men det kommer inte att ske ifall jag skulle bli staff igen. Lovar det. Att banna dem som gör fel och att det är inte rätt att man lär sig tycker jag är väldigt bra. Så dem som begår regelbrott ska ju inte få gå runt och fortsätta ser väldigt många lallare och folk som begår regelbrott och att kanske banna dem eller ge dem varning för det dem gjort. Så kanske dem tänker efter och då kanske det itne blir lika mycket regelbrott på servern sen tycker jag dem staffsen som är nu är också riktigt duktiga och sköter det dem ska så dem ska ha gredd och det ska Philip också ha för sitt stora arbete. Så duktig på det han gör. Men att banna dem som gör fel är också riktigt viktigt. Jag skulel vara aktiv överallt och hjälpa till hela tiden.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har varit tidigare support och mod här sedan på en annan server var jag Head-Admin på (guldtstaden) då jag inte tyckte om den och blev demotad så jag orkade inte med servern sedan denns rp var ju inte rolig men nu är jag här och vill söka staff igen vilket känns riktigt bra. Men ja jag har väldigt många erfarenheter inom staff. Guldstaden var ingen bra server överhuvudtaget gillar bara denna och kommer vara bara på denna. Jag skulle säga att jag har bra kunskaper inom staff kommandon då jag varit support och mod här tidigare. samt sr.admin på en annan server inga ord om den.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har väldigt goda kunskaper om staff jag kan många kommandon.

/tpm - när man tpar till typ ett ställe där jag typ sätter en marker så skriver jag sedan tpm så kommer jag ditt.

/goto (id) - när jag ska gå och om någon säger att jag blivit rdm eller vdm kan man gå till dem i noclip och kolla.

/noclip - om jag ska tpa runt och speca så skriver jag det för att ingen ska se mig.

/sqlban - (id) (dagar) reson - om du ska banna någon som begått ett regelbrott.

/sqlunabn (steamnamn) om du ska unbanna någon för fel ban eller godkänd ban överklagan.

/sqlbanoffline - om du ska banna någon som gått offline

/sqlsearch (stemnamn) man kan se dens steam id.

/dv - när du tar bort något fordon.

/bring när du ska tpa någon till dig.

/freeze - när du ska frysa en person som ska stå stilla.

/spec - för att kolla på någon som rpar istället för att vara noclip ovanför.

/car - (namn) om man ska ta fram fordon.

/setjob (id) (jobb) (grad) - om du ska sätta någon som ett jobb.

/revive (id) för att revive någon som varit död eller kom in död.

/giveweapon (id) (namn) (många) - om man ska ta fram någon vapen eller något.

/giveitem (id) (namn) (många) - om du ska ta fram något föremål.

/kick (id) om du ska kicka någon för inte så farligt regelbrott.

Detta är vad jag kommer på just nu men detta vet jag detta sitter stenhårt i mitt huvud. Som sagt varit det tidigare så har använt detta. Så detta är vad jag kan i huvudet just nu kan säker mer men glömt dem det är rätt många men detta är ristat i mitt huvud detta kan jag. Jag har ju tidigare erfarenheter så klart det är väl något kommando jag glömt med det ska nog gå bra. Detta är vad jag kan gällande staff kommandon nu men säkert glömt någon. Sen kan jag massa andra kommandon.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja verkligen väldigt lätt för mig att lära mig saker om det går bra. Det gick inte väldigt bra när jag och eprox skulle testa home menu men nu kan jag den utantill så nu är det lugnt med den. så ja jag skulle säga att jag har lätt att lära mig saker. Verkligen lätt att lära mig saker och att få sitta vid sin dator och jobba och hjälpa folk är ju heltunderbart. Jag skulle säga att jag har rätt lätt att lära mig nya saker och att få lära sig nya system verkligen.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nej jag spelar inte på någon annan server spelar bara på Unive finns ingen bättre :)

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej det är väl bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa så kanske vi ses i staff teamet. :) Hoppas hoppas jag har det som krävs vill verkligen tillbaka.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka