TFS_CS0NKA | Ansökan till staff [Flerryberry]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TFS_CS0NKA

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
30
Användarnamn: TFS_CS0NKA

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliott

Vad heter du på discord? ElliottV12#1700

Ange ditt födelsedatum 17 Augusti 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? JAg slutar skolan tre och är hemma typ fem över sen äter jag och så sätter jag mig vid datorn då jag spelar till klockan 20:00 och på helgerna så kan jag från jag vaknar tills jag går och lägger mig och jag tar ju lite små puser

Berätta om dig själv Jag är en kille i 14år åldern gillar att spela och att lyssna på musik Mitt bästa spel är FiveM

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hjälpa till så mycket som möjligt och göra mitt jobb när jag är aktiv så är jag väldigt aktiv och duktig och jag gillar att jobba Jag hade verkligen uppskattat ifall jag blir staff för jag kommer jobba så mycket och hjälpa till väldigt mycket.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat sen den 7 augusti 2020 och jag har rätt mycket timmar för den korta tiden och jag gillar fivem och inte bara fivem multistaden och så jag vill vara en del av er och hjälpa till för det gillar jag

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? jag vill hjälpa till och fixa göra det jag kan och sen att hjälpa till och att inte alla behöver bli irriterade för att inte staff gör något jag kommer hjälpa folk för att dem ska bli glada och gilla att spela och få bra respons

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Att hjälpa till och visa att jag finns och hjälpa så att det inte blir så mycket jobb för alla alla ska ha lika och jag kommer vara snabb på det jag ska göra och kommer hjälpa till så bra jag kan

Har du några tidigare erfarenheter? Nej inte staff bara jobb i multistaden typ falk, autoexperten, polis, sjukvådare

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? jag vet inget om kommando men asså ifall någon skulle visa hur man gör så finns jag där och kommer jobba väldigt hårt och hjälpa mina kompisar alltså dem andra som är staff

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? asså jag vet inget jag vet men ifall någon skulle visa så hade jag jobbat bra jag vet några saker typ vad man ska bannad folk för

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Nej jag spelar ej på någon annan server varför göra det när man kan spela på den bästa Multistaden

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja ifall jag skulle bli staff så hade jag verkligen velat veta hur man gör och sånt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka