Nekad TFS_CS0NKA | Ansökan till servervakt [L1ghtzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TFS_CS0NKA

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
30
Användarnamn: TFS_CS0NKA

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliott

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2006

Vad heter du på discord? tfscs0nka#1700

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela typ hela tiden men på vardagar blir det jag slutar ju skolan klockan 15:00 - 22:00 varje vardag och helger blir det från jag vaknar 10:00 - 23:30 varje helg söndag lite mindre men det skadar ju inte.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för jag vill kicka dem som lallar på servern och dem som gör det tycker jag inte ska vara på servern så onödigt jag var servervakt för några dagar sedan då jag såg en tjej som tog ut en Saab och körde och ställde säg typ bredvid oss då jag gick och pratade med tjej och fick ej svar men jag lät hon va några minuter och sen gick ditt igen då jag fick inget svar dum som jag är ibland kollade jag aldrig vad den hete och kickade den för AFK då det visade sig vara ägaren Philip vilket inte var så bra jag ångrade mig väldigt mycket och man gör misstag men det misstaget var för dumt det var pinsamt för den delen också men jag vill ju såklart bli en servervakt igen älskade ju det jag var riktigt duktig och kickade dem som slog på gå och dem som inte gjorde bra saker helt enkelt powergaming, vdm, rdm, osv men jag vill som sagt bli en servervakt igen och jag kommer alltid kolla vem det är så jag inte klantar mig så som jag gjorde.

Varför vill du bli servervakt? Jag tycker att jag ska bli servervakt för jag gjorde mitt jobb bra och jag var aktiv det ända var att jag klantade mig och det ska man ju inte men jag var lite dum den dagen och allt gick bara dåligt annars tycker jag att det var kul att vara servervakt jag kickade dem som ej betedde sig och dem som simmade sig jag var aktiv väldigt aktiv och jag rp medans så såg jag något som man ej ska göra då får man ta en kick helt enkelt.

Är du whitelistad på serven? Ja jag är whitlist och jag älskar ju denna server finns inget bättre

Har du varit bannad på serven förut? Ja och jag har verkligen lärt mig efter mina misstag och det kommer aldrig upprepas

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara multistsden finns bara denna som är så bra som denna :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka