Nekad TFS_CS0NKA | Ansökan till servervakt [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TFS_CS0NKA

Icke Medlem
Meddelanden
314
Reaction score
30
Användarnamn: TFS_CS0NKA

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliott

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2006

Vad heter du på discord? tfscs0nka#1700

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar så slutar jag skolar klockan 3 och kommer hem kvart över och sen spelar tills jag ska stänga av vid 21:00 det är typ varje vardag och så blir det men jag är riktigt aktiv och jag gillar denna server riktigt kul och spela på.

Varför ska just du bli servervakt? jag vill bli server vakt för jag vill hjälpa till på något sätt och fixa och hjälpa folk jätte mycket och kicka dem som inte sköter sig till exempel och jag skulle se någon slå någon på gz om han slår en gång kan man ju säga till men flera så kan han ju få kick jag gillar att hjälpa folk och hjälpa så inte alla andra staff får så mycket att göra med sådana folk.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill hjälpa till och finnas där för folk och kunna hjälpa till gillar jag när jag ej hjälper folk så känner jag mig lite taskigt helt ärligt därför vill jag bli server vakt och hjälpa till och visa att jag står här och kan hjälpa.

Är du whitelistad på serven? Ja jag är whitelistad på servern det är riktigt kul och vara på denna server kommer aldrig lämna har det jätte kul här har varit här ett tag och jag trivs och det känns bra jag kan en hel del regler och jag tycker om att fixa saker och hjälpa till som sagt.

Har du varit bannad på serven förut? ja jag har varit bannad och det har jag ångrat men jag har också lärt mig och det är de som har gjort att jag har fått in en hel del regler och vad man få göra och ej sen har jag läst mycket om servern och det känns riktigt bra och jag önskar att jag får bli server vakt

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej absolut inte denna hela veckan lång så kul att bygga sig uppåt på denna och bli bra och står och hjälpa dem nya

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka