Accepterad TEZZY | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vahändish

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198328831835/

Ditt Hex-ID: 66378489599947

Vad är din discord tagg? Tezzyツ#6262

Vem var det som bannade dig? ovve

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? När jag försöker gå in står det att jag är bannad i 4 dagar för lall och powergaming.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att dom tyckte att jag lallade och körde för fort. och inte rp:ade bra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var typ klockan fem på eftermiddagen hade precis varit på carmeet på piren så var i min tesla model x. Jag åkte och bytte kläder först sen så skulle jag ta en genväg till centrum för att komma fram snabbare. det var helt tomt så såg jag möjligheten att gasa lite för det är inte ofta det händer så aa jag gasa på och så var det en backe. Jag trodde det var helt rak väg. jag var i jätte hög hastighet så såklart var det ett stort gupp efter backen men det var försent att bromsa. jag hoppade landade gjorde jätte ont. men tur jag hade bälte. och när jag landade så var det två grabbar som hade sett allt asså hoppet så då ville jag va cool och rp:a stuntman istället för att rp:a skadad. Och se blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Precis efter jag blev bannad så trodde jag den va felaktig men sen fattade jag att jag rp:ade stuntman och inte skadad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rp:a skadad istället för att leka cool och rp:a stuntman.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska rp:a skadad om man är skadad och inget annat.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka