Accepterad TEZZY | Ban överklagan [Esentals]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vahändish

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198328831835/

Ditt Hex-ID: 76561197964265196

Vad är din discord tagg? Tezzyツ#6262

Vem var det som bannade dig? morkil

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: halv ooc ~MORKIL_. Återstår: 3 dagar 23 timmar 34 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sa skostorlek/id som jag trodde man fick göra. har hört folk säga det 500 gånger.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. var vid piren och såg att nån skrev i blocket chatten att dom säljer rs6 för bra priss jag hoppar in i bilen och drar ditt och när jag kommit fram så hoppar jag ut och gör en deal med han och säger att vi kan byta han går med på det så vi gör oss redo på att byta och jag frågar vad hans skostorlek/id va han säger det och så hinner inte han säga sitt så blev vi bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig tyckte jag för det står ingenting om att man inte får säga skostorlek.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. den va felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skriva i ooc chatten skostorlek istället för säga det i voice chat men jag visste inte att man inte fick.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man måste skriva i ooc istället för säga det i ingame voice chat

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka