Nekad TEZZY | Ban överklagan [Ben 10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vahändish

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198328831835/

Ditt Hex-ID: 110000115f7df5b

Vad är din discord tagg? Tezzyツ#1337

Vem var det som bannade dig? nizze

Hur lång tid var din ban? vet ej

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? staff disrecpekt som jag ångrar jätte mycket

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att disrespecta en staff genom att skriva till en staff i dc som jag nu ångrar väldigt mycket även fast han banna felaktigt och blev demotad nån timme efter så ksk det inte va så snällt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis vaknat och min karaktär som heter roffe som är med i flame triads jag skulle ta en hoj för mina bilar va paj typ allihop så jag åker valmo vägen där man svänger in från ulla karins till valmo vägen så var jag i jätt hög fart trodde jag skulle ändå klara det men jag åker hör fart ser en kulle efter bron jag hinner inte bromsa för jag har inte varit hos auto och trimmat den och fixat bromsarna jag flyger på en kulle kör in i en bil och rpar jätte skadad efter så bannar han mig och jag skriver=detta e sjukt lycka till att hålla i din support, för jag har ju adhd och blir väldigt sur när nått sånt här händer men efter skrev jag förlåt men ändå blev jag bannad från dcn. men nu efter joina jag support med ett annat för att en sa till mig att han blev demotad nån timme efter han banna mig jag joina support blev unbannad ingame men han sa att jag behövde göra överklagan för dcn jag ångrar vad jag skrev men känslan när man blir felaktigt bannad går inte att förklara

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte felaktig och felaktig det beror på hur man ser det helt enkelt

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en då jag ville hjälpa en kompis

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skrivit till supporten efter även fast bannen va felaktig och blev unbannad direkt efter aa bröstat bannen och betet mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? att bete sig i dcn och inte trycka ner på support/staffs riktigt dumt gjort av mig även killen som banna i servern blev demotad nån timme efter

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka