Accepterad Tezde | Medlem ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tezde

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/Tezde

Vad är ditt namn i verkligheten? Tilde

Vad är ditt discord namn? Tezde#1060

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Frida är en social tjej som gillar att snacka med folk. Men hon har några bra och dåliga sidor en av hennes dåliga sidor är att hon blir frustrerad lätt och hon är ofta lite sur när hon pratar men inners inne så är hon snäll och givmild, Men hon visar inte det så ofta men ibland vissa dagar så är hon snäll och givmild, men vissa är hon tvärtemot. hon är också bestämd i vad hon vill och vill ha alltid har sin vilja igenom. Frida spelar jag även väldigt mycket social rp med, Hon har inriktningen i livet att leva mc livet med sin kille. Frida har även en panteon för motorer och bilar som gör att hon gillar att åka runt i sina bilar och bara chilla och hänga med polare. Jag vill även att Frida ska sticka ut ur mängden det är därför jag verkligen vill ha ett utvecklat rp med hon och att hon ska sticka ut ur mängden som rpar sina karaktärer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att ni borde whitelista mig för att jag är en person som gillar att rpa och jag skulle bidra med mycket bra och genomtänkt rp till servern. Jag har också en karaktär som jag tror de flesta kommer att tycka om även fast hon har en dålig bakrund så är hon en väldigt trevlig person som skulle ge alla en chans till att bli vän med henne.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att unive är den enda servern jag spelar på just nu och det hade varit sjukt kul och få alla fördelar. Rpa är allt jag gör om dagarna just nu. hade bara varit drömmen att få vara whitelistad på en favoritserver och få massor med fördelar som gör spelet ännu mer roligt och leder mig till en ännu mer seriös spelare.

Hur hittade du Unive? Igenom fiveM

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla och bidra men erfaren rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att kunna jobba och ha roliga scenarion så att jag kan bidra med rolig och bra rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Godkänd efter muntlig intervju.
Din whitelist ansökan har godkänts
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka