Accepterad texx0007 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

texx0007

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? texx0007

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Von Z 30 ish

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social,omtänksam,hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Erik Von Z 30 år gammal och fyller 31 nu i mars, Erik växte upp i Motala med sin bror Jonas Von Bmw uppväxten var tuff för Erik. Hans föräldrar var arbetslösa och dom hade dåligt med pengar den ända han hade som var vi hans sida var Jonas. Eriks skolgång var tuff då han inte hade några vänner och blev utfryst då så kände Erik att han inte vill gå till skolan och skolkade väldigt mycket då fick han problem med sos och fick flytta till ett familje hem. Men när Erik blev 16 så sökte till en egen sos lägenhet. Det gick 1 månad så fick han ett svar och hans svar hade blivit accpeterat han fick flytta till sin egna lägenhet. Sen så försökte han söka jobb men han hittade inget som ville ta imot honom då han inte hade någon utbildning då fick han ett erbjudande av sin bror att gå med i kriminellt nätverk Erik tackade självklart ja då hans bror var med i det nätvärket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en väldigt hög och seriös rp men ändå rolig rp nivå samt att vara social sen att alla mina scenarion blir roliga men ändå seriösa.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid gör allt för sin egna vinst och låter alla andra också vinna och ha ett rolig scenario och inte bara tänka på sig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, Det har jag var helt ny på fivem och pratade ooc samt pratade med en död kropp.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Korruption inom yrke det innebär att du är polis och säljer vapen till en spelare för irl pengar. Metagaming att du tar information som du har hört i discord till ig. Combatlogg det innebär att du är i ett scenario och du inte vill torska grejer som du har eller att du undviker ett scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja gärna att jag är hjälpsam och att jag låter båda parterna vinna i ett scenario.

Som medlem på unive får man inte vara delaktig i andra rp-servrar. Är du redo att lämna den andra servern för unive? Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Som medlem på unive får man inte vara delaktig i andra rp-servrar. Är du redo att lämna den andra servern för unive? Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
jag är redo för att lämna allt för att komma hit

jag är redo för att lämna allt för att komma hit
Okej perfekt säg till när du har lämnat dom så är jag redo för att ta ett beslut.

vidare till muntliga intervju du har 48 timmar på dig att ta intervjun annars kommer vi neka den automatiskt.

Godkänd efter muntlig intervju, din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka