textta | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

textta

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Användarnamn: textta

Hur gammal är du? Jag är 16 år gammal född 2004

Vad heter du? Carlos

Vad heter du på discord? textta#2412

Mellan vilka tider kan du oftast spela? oftas efter 5, efter skola på helger är jag som mest aktiv.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag vill alltid bidra till förbättring på en server, så man måste ha all förtroende. Jag försöker även se till att alla sköter sig så att det blir så seriöst som möjligt. Det är bara tråkigt att se folk skita fullständigt i reglerna. Denna server verkar ha väldigt många aktiva spelare vilket visa potential. JAg ser massor av potential på denna server

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har varit staff på andra servrar, det fungera så att man inte fick använda command om det vore akut. Liksom kicka för anledning. Banna efter några varningar. Därför alla ska få en andra chans. Man fick liksom inte skaffa bilar helt plötsligt.

Har du några tidigare erfarenheter? Som ovan säger. Ett scenario, fick klagomål om en person. Han relogga han fick varning. Jag specca honom i fem min såg att han powergama, då fick han 2 timmar ban.

Vad kan du om skripts? Kan helt ok. Youtube är min bästa vän för scripts.

Övrigt:

Kan få in flera polare in i servern.

Tillbaka