Accepterad Texasred | Medlem ansökning [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Texasred

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas Johnsson

Vad är ditt discord namn? mghb

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Ronny Al-kasmarubilk är väl bekantad med staden. Efter många år kan han nu alla hörn och kanter. I grunden ville han bli egenföretagare, och samma dröm lever fortfarande kvar. Denna gång är han inte lika naiv. Med sunt förnuft vet han nu mycket bättre hur han ska navigera sig till sina mål. Han har lärt sig att blända in i allmänheten, vara vänlig och öppen, men endast i situationer då han är jagar sina mål. När han väl är redo för att ge sig ut på jakt efter framgång rullar han oftast själv, pratar lite, och är fokusera samt varsam.

Känd som "Drajver" bland hans vänner, är det alltid Ronny som kör. Ronny tar alltid sig samt alla anhöriga framåt, både bokstavligen och metaforiskt.

Med ytterst respekt för alla i sin omgivning är det få personer som finner Ronny ett hot, därav har han alltid den övre handen. Men vid de situationer då liv är på spel så kommer Ronny alltid att ha en eller annan plan för att kunna vinna, eller åtminstone överleva.

I helhet följer han principen: "inga kompromisser". Med ett intresse för ekonomi, och en allmänvetande kunskap om sin omvärld, finner sig Ronny bekväm i staden. Med få känslor mot hans motstånd men samtidigt med kärlek till de han anser vara vänner, så kommer Ronny alltid sträva efter att få utforska livet samtidigt som han jagar sina mål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Tack vare ett längre uppehåll från spel överlag samt mycket mer fokus på arbetslivet kan jag nu bidra med expertiser samt kunnighet som tar sin grund från "den riktiga världen". På så sätt kan jag inte bara ge en mer realistisk upplevelse för min omvärld men även en mer detaljerad RP upplevelse som sträcker sig bortom normal RP.

Exempel: Jag har en extensiv erfarenhet med frakt. Jag hade då kunnat organisera, navigera samt strukturera ett effektivt och bra sätt för polisen att spåra och omhänderta droger som transporteras runtom staden. Genom att då applicera koder och strukturer som används inom riktig frakt blir plötsligt RP:n tagen till en helt ny nivå. Detta höjer även engagemanget inom gängen som i sin tur behöver utveckla ännu bättre transportmetoder, osv osv...

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst omfattar att man inte prioriterar sitt egna intresse, utan istället prioriterar 'motparten'.

Exempel: Om jag blir rånad så skulle jag faktiskt ge iväg mina ägodelar även om jag har alternativet av att köra iväg.

Hur hittade du Unive? För ca 4 år sedan. Min vän (Henke svensson) rekommenderade servern.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka