Accepterad tette bangora | Medlem ansökning [classic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tette bangora

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199022145323/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? tettebangora#1466

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2008

Berätta om din karaktär. tette bangora heter han. Han är 17 år men på passet står det att han är 32 år för han snodde sin brors pass så han kunde komma till sverige, tette kommer från kongo . Han flyttade till sverige när han var 13 år gammal alltså har han bott i sverige i 4 år. Hans föräldrar hade inga jobb så hans pappa började låna pengar av en farlig grabb som var med i ett gäng. Men tettes pappa hade inte råd med att betala till backa pengarna så han fick ett jobb att sälja droger. Men en dag blev hans pappa tagen med 1 kilo koks på sig och han fick 15 år fängelse års fängelse. Tette har ingen mamma efter som hon dog inann tette åkte till sverige så tette var tvungen att tjäna ihop pengar så han börja beckna. tette är ganska så hetsig så han var med på allt för att kunna tjäna in pengar till hans familij. Så de skulle råna en butik allt gick som det skulle tills de skulle fly. De körde två bilar Tette satt själv i ena bilen och två grabbar i den andra. Polisen han i kapp den andra bilen och tog de två de fick fängelse straff. Tette ville hämnas på polisen så en dag sent på kvällen väntatde han tills han skift var slut. Så han väntade tills polisen åkte till sitt hem och kniv huggde tette han. tette tyckte det var en skön känsla att vara kriminell och bara fortsatt efter det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? eftersom jag har varit medlem på unive förr och andra rp serverar så jag vet hur man rpar och har varit både krim och medlem på unive. Jag tycker att jag har välidgt bra rp om jag skulle säga det bättre än dem flesta på unive. Jag har rpat på servrar där man måste ha whitelist för att spela på den har även spelat på 15 + serverar .

Vad kan du bidra med till serverns RP? bidra till bättre rp och fler scenarion eftersom jag ska köpa tillbaka min krim och göra scenarion som är roliga från allas perpektiv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ja det kan jag tycker det är faktiskt ganska så roligt att åka fast av polisen för man kan skaffa nya kontakter i fängelset och göra scenarion i fängelet med.

Hur hittade du Unive? Mina polare spelade på unive och han sa att jag skulle spela på unive tyckte att det var en rolig sever så jag försätte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka