Accepterad tette bangora | Ban överklagan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tette bangora

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199022145323/

Ditt Hex-ID: 11000013f4aff2b

Vad är din discord tagg? tettebangora#1466

Vem var det som bannade dig? sly

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft snor bil samt tjuvkopplar bil framför bilens ägareutan tillstånd.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för min polare blev arg att jag snodde hans bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag snodde min polare bil och tjuvcopplade den framför han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker att det var båda och för jag känner han som jag snodde bilen vi är med i samma gäng ville prova hans bil för den gick väldigt fort sen fick jag inte det och då tog jag bilen och tjuvkoppla den.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ska inte ljuga kommer ej ihåg och jag tror att jag har fått 6 avstängningar vet ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte ville ju prova hans bil men när jag fråga så sa han nej kanske lyssna på han

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte tjuvkoppla bilar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka