Accepterad Tesdead | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tesdead

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
47
Reaction score
3
Ditt discord namn: Tesdead

Ditt Hex-ID: steam:1100001117d70e9

Vad för typ av beslut gäller det? Ban, gör en ny då jag bilvit tilldelad nytt bevis material

Vem/vilka tog beslutet? 8mod

Varför tror du själv att beslutet togs? För att 8mod var med i south side och fick hans kompisar bannade för power gaming när han körde med 1 däck och hoppade 20 meter upp i luften och hans andra vän hoppade ut när vi va 15 pers som riktade emot honom så alla i south side har något emot mig, bara att gå in i krim DC och kolla men även polis DCn.

Hur är beslutet felaktigt? Eftersom man inte måste alltid måste skriva /me efter att jag snackat med mods. Sa även "aj, där va ett träd aj" eftersom ja inte såg trädet. Ingen annan i bilen skrev heller /me vissa sa inte ens aj men ändå är jag den enda som blev bannad

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mn1QqMe0BUIxWmq9r?invite=cr-MSxlOXYsMjAxMzIxMjU2&v=25

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Vill gärna att en Mod eller Admin kollar över denna då 8mod kommer neka den direkt pga att han har något emot mig OOC

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka