Accepterad Tesdead | Ban Överklagan [razz och Snake]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tesdead

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
47
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198253699305/

Ditt Hex-ID: steam:1100001117d70e9

Vad är din discord tagg? tesdead

Vem var det som bannade dig? Razz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-28 192317.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom mitt beteende uppfattades som regelbrytande eller störande, även om det inte var min avsikt. I efterhand inser jag att jag kunde ha hanterat situationen bättre och varit tydligare med att följa serverns regler och riktlinjer. Jag tar ansvar för mina handlingar och förstår att staff måste agera för att upprätthålla en rättvis och trivsam miljö för alla spelare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det kom in en spelare som ville köpa en bil, och affären genomfördes utan problem. Efteråt gav han oss pengar, och vi reagerade på hur mycket han hade. När vi frågade svarade han att han hade mycket pengar eftersom han spelat sedan Multistaden. Han kontaktade mig senare och sa att jag skulle vara med i ett montage där han gav bort pengar då jag är ny till FIveM/GTA så förstod jag inte att han syftade på ett lall/moddar montage. Jag skrev då till honom på Discord och bad honom köpa fler bilar för att se om han faktiskt bara hade mycket pengar eller om han var moddare. Han dök aldrig upp igen, och eftersom jag inte hade några bevis på att han moddade skickade jag varken in något i /sv eller /help. I efterhand inser jag att detta var ett misstag och att jag borde ha rapporterat situationen direkt istället för att försöka utreda det själv

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser inte att det var en felaktig ban. I efterhand förstår jag att jag gjorde fel och att mitt agerande bröt mot serverns regler, även om det inte var min avsikt just då. Jag tar fullt ansvar för det som hände och förstår varför staff valde att agera som de gjorde. Jag ser detta som en lärdom och kommer att vara mer noggrann med reglerna framöver.

Regelbrott
Kapitel 1
Paragraf §1
b. Ansvar
Visa ansvarstagande för servern och communityt genom att rapportera eventuell korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha skrivit i /sv eller /help och sagt att jag trodde det var en moddare

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer kontakta staffs i framtiden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

+rep till snak312 som läser på 2 minuter

Senast ändrad:
Hej! Sorry jag har varit inne på sjukhus och har inte kunnat göra så mycket. Men jag säger till Snake att hjälpa till med denna.

Din ban överklagan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Däremot så är du redlistad ifrån chef positionen fram över.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka