Accepterad terrrex | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

terrrex

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? elliot

Vad är ditt discord namn? yrex on top#3180

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2011

Berätta om din karaktär. hej min karaktär heter elliot persson han 22 år.elliot persson har alltid haft det svårt i skolan.i skolan blev han alltid retad av det äldre killarna i skolan för han va så kort och liten.När elliot började 8.an så började han må så dåligt så att han började göra job åt krimenela och folk som sålde droger då fick han känslor och tankar om att döda döda dom som mobbade och retade han.Men Elliots pappa va polis han hade sett att elliot så väldigt arg ut och ledsen på samma gång så pappan som hette axel sa till elliot att dom skulle prata då berättade Elliot allt för pappan om mobbarna och dom krimenella pappan sa sluta med och sälja knark och sånt och börja med nåt kul istället.Elliot lyssnade på pappan och började meka med en cross som hade köpt på blocket han blev så intresserad av crossar och motorcycklar så han höll aldrig på med droger mer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan visa med gott exempel till exempel inte köra på folk på torget som står helt stilla eller inte skutta folk var och när som helst.och så kan jag hjälpa dom precis har börjat på till exempel unive som inte vet rp är och berättA FÖR DOM VAD MAN FÅR OCH INTE GÖRA.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När man är I ett scenario ska båda ha kul och man ska inte alltid vara den som vinner/har kul i scenariot, man måste tänka på att de andra inblandade i scenariot också ska tycka att det är kul och man ska försöka göra sitt bästa för att båda ska kunna säga efter scenariot att de hade kul.

Hur hittade du Unive? JAG HAR EN KOMPIS SOM TIPSADE MIG OM DENNA SERVER OCH JAG TYCKER DEN ÄR JÄTTE BRA.

Din medlemskap ansökan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka