Nekad TERRORIST | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TERRORIST

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Användarnamn: TERRORIST

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198279347610/edit/info

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: TERRORIST

Vad är din discord tagg? TERRORIST#0001

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Tar upp vapen på gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja att jag kniv hög personen på gz som inte stämmde så då fick jag ban av den saken.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte ditt med min bil sitter där och ska kolla för folk som kan va bra att göra en stöt med. sen kommer någon med sämst rp som som va en staff och går upp på bilen . Då slår jag personen och säger gå av min jävla bil bög. då börjar han stå bredvid och gör samma sak då slår jag han igen och säger stick härifån innan där åker på mer stryk. då låtsas ringer jag polarn för han fortsätter göra samma sak. och säger kom med ett vapen och sjkut denna personen som står vid mig när du kommer. han kunde nt komam då säger jag till personen stick härfirån nu med kniv i handen och han p bannar mig sen för det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va en fel akktig personen va slagen 2 gånger och som han säger som inte stämmer blev han även kniv huggen av mig. men då skulle han varit död vilket han inte hade blivit alltså ljög han och han hade inga bevis och jag hade rätt kanske inte skulle tagit fram kniv på green zone men tänk irl att en maskerad man sitter i bilen och du går upp på han bil gissa vad som hade hänt. jo alrarligt skadad antagligen vilket jag gjorde rätt med att slå han 2 gånger men han lyssna inte så du fort satte jag med andra hot.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja en av dom va att jag började spela med mer sunt förnuft och tänkte mer för roligare scenarion vilket va mycket bättre. och det va det jag lärde mig bättre efter den bannen och det va ett bank rån.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte tagit upp vapen sådär i centrum speciellt i gz.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att vissa fattar nt vad sunt förnuft är

Har du läst våra regler? Ja

Du kommer tillbaka till servern och efter 1 dag lyckas du bli bannad. Hur fan lyckas du?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka