TERRORIST | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .

TERRORIST

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Användarnamn: TERRORIST

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad heter du på discord? RF#4070

Ange ditt födelsedatum 3 Juni 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? alla dagar men nu när det e sommar så inte så mycket på dagen men ganska mycket på natten

Vad skulle du göra om du blir staff? jag hade set runt i staden försökt få alla att få en bra rp nivå och skjöta ooc i dcn för där ser jag mycket dumma saker även försökt göra mig till en högra rank eller vad man säger.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? jag va staff på nightsky och där var jag dev.

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har varit dev i ledningen i nightsky och vet alla saker man gör som en staff knappt rp speccande på green zone kolla scenarion. och hjälpa folk med lite allt möjligt i dc. och reda ut saker

Vad kan du om skripts? allting har varit dev som jag sa ni kan snacka med mig i dc är designer och dev och kan lägag till saker

Varför vill du bli staff? för det e kul

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? bs?

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? ja har själv vettat hur jobbigt det har varit så jag förstår

Tyckte att du inte va så trevlig förut dessutom så har du inte blivit unbannad än.

Utveckla dina svar också. Vid min sida så tycker jag att du inte passar med i staff teamet men såklart kan det få en ändring på åsiktet!

Hejsan: Kul att du vill ansöka till staff hoss multiPVP det är så att när jag snackade med dig så är det att du började snacka skit om servern och säger att philip är dum i huvedet allt tror inte att du passar som det men kul att du vill ansöka MVH Daniellllo

Tillbaka