TERRORIST | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

TERRORIST

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Användarnamn: TERRORIST

Hur gammal är du? 13

Vad heter du? Nicolai

Vad heter du på discord? TERRORIST

Mellan vilka tider kan du oftast spela? alla dagar

Vad skulle du göra om du blir staff? rpat och specate lite ibland mest rpat för att jag e vagos boss och vill se gängens tp för d är riktigt dåligt just nu med skottlossningar hela tin sen hade jag nog hjälp folk så mycket jag kan.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? På denna och då var det tråkigt men nu har jag feeling för såg en saab och sa.

Har du några tidigare erfarenheter? jadu att man inte ska vs en Bra Staff och bli omtyckt men mrn ska va sträng för då kommer folk blir rädda och nt göra dåligt med skit.

Vad kan du om skripts? att man sätter saker som e som em pistol man har gjort till en glock eller så sätter man saker via kodinater.

Varför vill du bli staff? jo göra det roligare rp på servern göra servern till en kändare och ha kul och rpa ocj bli omtyck och va sträng glöm nt det!!

Man ser att du inte har lagt ned tid på din ansökan, och inte visat något vidare engagemang.

mvh Latchoman :)

Alldeles för lite skrivit, du måste skriva mer utförligt! Vissa att du verkligen vill blir staff, som det ser ut nu har du knappt lagt 5min på din ansökan!

MVH Pontus

Försök skriva lite mer på din ansökan väldigt lite just nu men lycka till!

Tillbaka