Nekad terrorillern | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

terrorillern

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? terrorillern#7965

Ange ditt födelsedatum 1 September 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Är oftast online mellan 15:00 - 00:00 om inte senare, ofta är jag inne några timmar på förmiddagen (runt 10:00)

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 3 månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6 gånger

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en person som ska kunna förbättra rpn genom att förebygga större regelbrott och kunna vara en hjälpande hand i olika scenarion, att kunna hjälpa staff och göra det små sakerna för att underlätta deras arbete så de kan fokusera på mer specifika saker än att någon tex lallar. Att personen håller rpn fri från olika typer av lall och kan hjälpa spelet att ha en så hög rp nivå som bara är möjligt. Att med den rollen ska sätta andra före en själv för att utveckla ren istället för att utnyttja den för sitt eget bästa eller för att få någon förmån.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag skulle säga att jag lägger stor vikt i rpn och med de tidigare tillsägningarna som jag själv fått av olika typer av servervakter lägger jag stor vikt i hur bra rpn är, hur frustrerande det kan vara med dålig rp och hur irriterande det är när folk kommer undan med tex att bli påkörd i 400 och de kör där ifrån utan att rpa / säga ett ord. Jag vill kunna hjälpa till och stödja en så bra server och förbättra rpn för alla så att det ska vara en så rolig och trevlig plattform att vara på. Jag vill kunna hjälpa till att utveckla rpn och se till att de som inte kan sköta sig eller beter sig allmänt illa inte ska komma undan utan en tillsägelse genom tex "Kick eller ban"

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en som tar sin roll på allvar och kan ta bra och snabba beslut när det väl gäller, som alltid gör sitt bästa vad för förhållanden man har. Att personens mål är att göra servern till en bättre och roligare plats istället för att missbruka sina roller till sin egen fördel. Med det förtroendet som en serverat får ska personen ta tillvara på det och bevisa att han är värdig den. Att personen inte kommer utnyttja sin roll och utgå från servens bästa och det som är viktigt för att kunna utveckla rpn och göra Unive till en bättre plats.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption är att man använder de commandon man fått i förtroende till sin fördel som att reviva sig själv om man inte har någon mat eller dött i ett scenario men orkar inte rpa. Abuse kan vara att man missbrukar sin makt och använder det som ett hot till sin egna fördel, att man sparkar eller bannar personer bara för att dem är irriterande.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka