Nekad termos12 | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

termos12

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? johannes

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Per Haraldsson och han kommer ifrån Spanien. Han hade en svår uppväxt med skilda föräldrar, pappan skaffade ny tjej varje vecka och detta gjorde att Per inte ville träffa pappan mer och bodde bara hos sin mamma. Detta gjorde att pappan blev deprimerad för han träffade inte sin son mer. En dag när Per kom hem från skolan så låg hans mamma död på soffan. Per blev helt förskräckt och sprang till sin pappa i hopp på att få hjälp men pappa var inte hemma. Per visste inte vad han skulle göra så han gick till sin farmor och berättade om allt som hade hänt. Dom gick till polisstationen och berättade vad som hade hänt men dom sa att dom inte kunde hjälpa honom. Detta gjorde per mycket ledsen och han och hans farmor var tvungna att fly landet. Det var en hemsk upplevelse för per och han blev traumatiserad för livet. När de kom till Sverige så blev han medlem i ett gäng i hop om att kunna tjäna pengar, och det gjorde han, nu är han fast i gängkriminaliteten och försöker hitta en väg ut genom att bli en polis. Han vill bli polis för att kunna hjälpa folk med den hjälpen han inte fick när han var liten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer försöka mitt bästa att bidra med rolig och seriös RP och skapa roliga scenarion med andra spelare. Jag kommer även tänka i framtiden vad som skulle kunna vara roligt för att få roliga scenarion som alla inblandade vinner på. Med min fantasi kommer jag tänka på andra spelarna innan jag gör saker så det har lika roligt som jag i ett scenario. Jag ska även tänka på att inte göra omänskliga saker tex om man blir rånad att man försöker gå emot någon med vapen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tex Om man skulle hamna i en situation där man kör ifrån polisen att man då stannar efter ett tag så båda vinner i det scenariot och har roligt. Eller om man skulle bli rånad att man inte bara går emot den med vapen utan spelar med som om man blev rånad på riktigt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM att inte döda någon med ett fordon, COPBAIT man försöker få polisen efter sig, NLR tex att man går till baka till ett scenario när man har dött.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på andra seriösa RP servrar och RPat

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tycker det är väldigt roligt med RP

Nekad.
Anledning:
Vänta 24h innan du ansöker!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka