Accepterad Termo | Medlem ansökning [ruddispuddis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Termo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? midgetkid.

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Pettersson 1979

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Bestämd, Envis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kommer från göteborg och flyttade hit för att bli kriminell

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med god RP nivå och trevlig stämning på denna servern. Är extremt rolig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vinna alla scenarion och att man ska försöka se till att båda parterna går med vinst från scenariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, kör på någon helt utan anledning, copbait, att man försöker med vilje få polisen efter en genom att begå brott framför dom.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle klassa mig själv som en mogen 19 åring och vet hur man behärskar sig och vill endast uppleva RP till fullo.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Vad kan du bidra med till serverns RP?

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär?

Du har 24h på dig att göra detta annars blir din ansökan automatiskt nekad.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med ett seriöst och engagerat rollspel och en karaktär med tydligt mål och bakgrund. Jag kommer ska scenarion som är trovärdiga och inte bara gynnar mig utan att jag även tänker på att andra spelare ska få utvecklas. Jag respekterar serverns regler och alla som spelar och vill spela RP till fullo (är hyfsat ny till det men det har gått bra än så länge). Sedan tänker jag mig att jag ska skaffa fler karaktärer där jag inte bara är kriminell utan även spelar andra roller också, men det blir senare.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär? Jag kommer från Göteborg där jag jobbade som elektriker, men livet där var ensamt och tråkigt. Nu har jag flyttat till Unive för att börja om. Den här gången vill jag ha mer pengar, mer makt och ett mer spännande liv. Målet är att ta mig in i den kriminella världen och utvecklas genom just det området, slutligen så vill jag vara en högt uppsatt medlem i ett gäng.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka