TerixM | Whitelist ansökning [Dreamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TerixM

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198038777336/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eren

Vad är ditt discord namn? Terix#1359

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 1997

Berätta om din karaktär. Tony är mitt namn. Har festat en hel del samt arbetat en hel del. Bilar och Festanden har varit en stor del av livet. Oftast glad och vågar ta för mig. Gillar inte att sitta still gillar att röra på mig hela tiden har väldigt mycket energi. De som är den största och bästa saken med mig är att jag är väldigt pratglad och löser oftast alla problem som uppstår.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför jag tycker att jag borde bli whitelistad är för att jag tror att jag kan bidra en hel del till Denna Server med båda RP och Stämningen. Samt att jag bidrar med mycket energi och pratar en hel del. Är en problem lösare i grunden. Samt att jag ska börja arbeta på The Palace som ansvarig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Mycket folk som spelar en härlig server samt mycket som händer. aldrig haft tråkigt när jag har varit aktiv på denna server. Och såklart att de finns så många typer av människor på server så att de blir roligare. Och att folk är väldigt duktig på att RP på denna.

Hur hittade du Multistaden? Gemensamma vänner samt kollat runt en hel del på nätet , sätt en och en annan video på youtube.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skapa en härlig stämning samt göra så att alla trivs på server. Samt att jag ska börja arbeta på The Palace. och ge bra service till folk som kommer och besöker.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej de gör jag faktiskt inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka