Nekad TeoRoos | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

us5x

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
29
Reaction score
195
Vad är ditt namn i verkligheten? Teo

Vad är ditt discord namn? us5x

Vad är ditt födelsedatum? 2009-03-31

Berätta om din karaktär. William Bergman är född år 2000. Han är en ganska ung och trevlig kille som älskar att vara snäll. Han har också ett extremt stort intresse till bilar och drömmer därför om att jobba med bilar och annat liknande. Han är också en väldigt social kille som kan starta en konversation med nästan vem som och bli bra vänner med dom extremt snabbt. Därför gillar William att skapa många kontakter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag och min karaktär kan bidra med bra rollspel för att förbättra allas upplevelse inom servern och försäkra att alla som spelar på servern får den bästa möjliga upplevelsen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte alltid ska rollspela för din egen vinst, du ska alltså låta motparten/fienden få vinna ett scenario ibland och inte alltid springa ifrån t.ex. Några exempel är att du kanske ska låta polisen ta dig ibland och inte rymma.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått serverns regler, några viktiga skulle nog vara: METAGAMING - Att använda information som din karaktär inte har tagit reda på i spelet. RDM - Att skada, eller döda någon utan någon som helst giltig anledning. OOC - Att du pratar om saker i spelet som inte har något med spelet eller din karaktär att göra.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat ett litet tag på unive och andra servrar under flera olika tillfällen, och har börjat komma tillbaka till rollspel igen. Tycker att det är extremt roligt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?
Mitt visningsnamn är samma på både steam och discord, annars är min steam länk https://steamcommunity.com/id/litterallyurmother/

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärs barndom

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka