Ej Antagen TeoRoos | Chef-jobb ansökan [GSP]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

us5x

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
29
Reaction score
195
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grovestreet Pizzeria

Vad heter du i verkligheten? Teo

Vad heter du på discord? us5x

Ange ditt födelsedatum: 31 Mars 2009

Hur länge har du spelat på Unive? Denna omgången har jag spelat ett par veckor, annars har det varit flera gånger under 2022 och 2023 också.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har inte så jättemycket efrarenheter inom just chef-området. Dock har jag jobbar på andra ställen där jag skaffat annan erfarenhet som såklart också kan hjälpa. De ställen jag har jobbat på är bland annat polisen och SC styling. Jag tror dock jag har det som krävs.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtidsplaner är att försöka liva upp stället för att få det lite mer levande än vad det är just nu. Jag vill också försöka få lite anställda, då jag självklart inte kan driva det helt själv. Jag vill asså försöka göra så att GSP kan få lite rykte i staden igen.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att försöka lägga ner så mycket tid jag kan på GSP, speciellt i början för att skapa en så bra struktur på stället som möjligt. Annars kan jag nog spendera ett par timmer per dag, ibland mer och ibland mindre. Det beror ju såklart på omständigheterna.

Har du läst våra Regler? Självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka