Accepterad teohallberg | Medlem ansökning [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

teohallberg

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? teo

Vad är ditt discord namn? jegebok

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: anders hallberg 1991

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? skojsam snäll lite konstig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: anders hade svårt att få vänner å hamnade i ett vädigt dåligt umgänge som ledde till att min familj sa upp kontakten med mig men nu efter 15år så har min bror valt att ta upp kontakten med mig igen och i nu läget vill jag och min bror börja jobba på en verkstad för att vi båda har ett väldigt stort motorintrese och skaffa vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer va social och vara trevlig mot alla så alla runt mig kan få ett gått skratt och vilja rpa

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att alla i sin omgiving ska ha de kul och att man inte bara ska rpa för sin egen vinning

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm är när man dödar någon utan anledning. vdm man använder sitt fordon som ett vapen copbait är när man fösröker få polisen efter dig

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kan ha det svårt i stressiga stressiga situationer

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka