Accepterad teodor w | Medlem ansökning [TROCADERO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

teodor w

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199084861639

Vad är ditt namn i verkligheten? Teodor

Vad är ditt discord namn? tw27#8121

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Teodor Nasx och han är 21 år gammal han tycker om att köra bilar och har roligt med vänner och hitta nice människor att prata med han gillar inte folk som är kaxiga och elaka han kan snabbt bli arg men är väldigt snäll han brukar hjälpa folk med skjuts till sjukhus och annat han hatar när folk som inte gör sitt jabb som att inte svara och inte göra sin tjänst han brukar träna varje dag och brukar bli på körd så det är inte roligt han är väldigt glad han är uppväxt i rosengård men han var inte så insatt i gäng kriminalitet han växte upp fattig för hans föräldrar fick inget bättre jobb men dom är nu döda men kämpade mycket han mår mycket bra nu och har ett bra liv med hans dyra intressen så tycker han själv att han har roligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag tycker så mycket den här servern men det finns dåliga människor och folk som admin abussar och då när jag blir medlem så kan jag göra det bättre och göra så fler ha roligt och inte tröttnar för jag tycker det är jätte roligt men har inte fåt dom upplevelserna som jag har kunnat fått för folk kickar en om man bara nekar dom eller något och det är inte roligt och jag vill ändra många saker med bann och kick och en av dom sakerna är att anledningen både vara med förklaring för om man barra skriver spam och skriver tillfället.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är för många människor som är aktiva så man ha det enkelt laga bilen så att det finns folk inne sen så är det roligt att det talar svenska i servern så att man förstår mer än om det är engelska och sen så är den väldigt väl byggd att det finns alt att göra man kan ju till och med gym och råna och fiska.

Hur hittade du Unive? Det var en kompis som visade den för mig och sen så har jag sätt mycket på twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det är att ha mycket roligt med vänner och främnigar och ett annat mål är att vara snäll mot alla och att respektera folk som pratar och inte bara svara elakt sen så har jag mål att fortsätta som jag gör nu fast bättre som att hjälpa nya och hjälpa folk som är skadade sen har jag ett mål att prata med många så att man kan bli vänner sen så vill jag få ett roligare jobb som merkonomen

Vad har du som mål att uppnå på Unive? det är inte så mycket men försöka att göra det bättre med att byta saker som regler och sånt sen att bli medlem och lära mig saker på servern som hur man gör vissa saker jag har också som mål att lära och hjälpa nya spelare med att skjutsa dom eller vissa hur man köper mobil och sånt eller att hjälp dom med legitimation eller bankkort.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte deltagande i annan server.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag.

Din whitelist ansökan har godkänts Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka