Accepterad Teodor Tor | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ankarn

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199016570722/

Vad är ditt namn i verkligheten? Teodor

Vad är ditt discord namn? Ankarn#2145

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Kurt Karlsson är en man som är 50 år gammal, han växte upp på landsbygden med sin mamma och bror.
Kurt hade inte mycket vänner i barndomen på grund av att han blev så osäker på sig själv när hans farsa stack.
Och som grädde på moset, när Kurt fyllde 18 dog även hans bror,
detta gjorde Kurt extremt instabil och han visste inte vad han skulle göra av livet, han såg hur kriminella karteller tjänade extrema mängder pengar och ville in i branschen , han började med småstölder från affärer och sedan tog kontakt med gäng, han började som springpojke för ett gäng och jobbade sig uppåt.

Efter några år var han högt uppsatt i gänget och bestämde att storma ett annat gäng som hade lurat dem.
Kurt själv var inte med i stormningen då det var han som planerade och ledde den. Stormningen gick helt fel och alla hans mannar på fält dog, Kurt var beredd och flydde landet.
När han gömde sig i Taiwan fick han reda på att alla i hans gäng satt livstid i fängelse, dessa händelser fick Kurt att inse hur fel allt var.
Kurt har nu levt nästan 30 år och gömt sig i olika länder, där han lärt sig mycket om olika kulturer och hur man blir den bästa versionen av sig själv, Kurt har verkligen lyckats med detta och är nu den mest fantastiska människan som finns, han vill alla väl och vill nu göra rätt för sig, och flytta tillbaks till Sverige och bidra till samhället.

Han har planer på att bli polis, men kanske börja lätt som kanske ordningsvakt. Då han vill människor gott och att folk som är kriminella ska få hjälp och samtidigt veta att det dem gör är fel.
Och eftersom att Kurt aldrig åkte fast med någonting, är hans register helt felfritt, och om hans förflutna kommer fram kommer antagligen brotten vara utgångna, annars tar han sitt straff.

Kurt har även lite bil intressen som han aldrig riktigt fått utnytja på grund av det röriga liv han haft. Men får han chansen kommer han alla dagar i veckan försöka lära sig mer om bilar och motorer, så kanske ett yrke på verkstad blir något för Kurt om polisyrket inte är något för honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive tidigare och jag hade mycket roligt här.
Jag kommer att bidra med roligt RP, så bra scenarion jag bara kan, en go känsla både på discord och ingame, och jag kommer vara aktiv så mycket som möjligt både för min skulle och för att vara en lojal medlem hos er.

( blev av med medlemskapet för att jag ville testa andra servrar och var ganska inaktiv pga det, ville utveckla mig själv och få mer erfarenhet inom RP )

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara aktiv, bidra till ett roligt RP och roliga scenarion, vara aktiv och trevlig på discord, jag kommer inte att spela för att "vinna" utan jag kommer spela för att båda parter ska ha så roligt som möjligt i alla tillfällen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man skall inte spela för att tjäna pengar eller "vinna scenariot" , utan man ska spela för att båda parter ska ha roligt, men kanske ha mest fokus på motparten, eftersom att om båda tänker så, så kommer båda att ha så roligt som möjligt.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här tidigare, men det allra första från början var att några vänner spelade här och rekommenderade servern för mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka