Nekad Teodor Tor | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ankarn

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199016570722/

Vad är ditt namn i verkligheten? Teodor

Vad är ditt discord namn? Ankarn#2145

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Glenn Ekman är en going som alltid tyckt att folk ska göra rätt för sig.
Det började när han var liten i lågstadiet och han blev mobbad, Till slut blev han så extremt less och trött på att vara mobboffer så när han kom till högstadiet började han göra något åt saken.
Till slut fick han stopp på mobbingen och nu i vuxen ålder är han noggrann med att folk sköter sig. Just nu är han reporter men hans drömjobb är att bli polis då en polis uppgift är att se till att samhället fungerar och att folk gör rätt för sig. Vilket är precis det han vill också.
Han är även intresserad i bilar, eller pickups för att vara exakt, så som Dodge RAM. Kraftiga fordon, inga små pluttar som han kallar dem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill vara en del av communityt, och eftersom att jag vill börja spela mer på unive så är det roligare för mig om jag är medlem då man är väldigt begränsad med jobb osv när man inte är det.
Och för att jag tycker det är kul med roleplay och är ny till det, och vill bli mer erfaren.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker det är en skön server att spela på, härligt folk som faktiskt roleplayar, det är bra gjort och det är många aktiva. Och det är som ett riktigt samhälle, vilket är precis det man ( iallfall jag) är ute efter när jag spelar roleplay.

Hur hittade du Unive? Några vänner frågade om jag ville spela här med dem och jag sa ja, då jag ville testa något nytt. Och det var värt det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och att få unive att funka som det ska, att vara en del av erat community. Få min karaktär Glenn att växa som person, träffa andra spelare och se vad dem har för sig. Få honom att tjäna pengar så han kan köpa sina ''Trucks'' så som dodge ram och ford eller chevrolet. Det är mitt mål, men främst att ha roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roligt, träffa andra spelare och kunna spela som om det vore verklighet. Köpa och sälja bilar, skaffa ett jobb, kanske polis. Och att kanske ha två karaktärer så man kan göra olika saker och inte bara en och samma på samma karaktär, då själva anledningen till att jag vill bli medlem är för att inte vara så begränsad.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka