Nekad Teodor Tor | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ankarn

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199016570722/

Vad är ditt namn i verkligheten? Teodor

Vad är ditt discord namn? Ankarn#2145

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Teodor Tor har alltid varit en god person, sedan han varit liten har han alltid velat hjälpa folk. Nu på senare dagar när han flyttat in i denna nya staden har han inga vänner kvar och har desperat börjat vara i dåliga umgängen, kriminella helt enkelt. Han insåg att det drog in mycket pengar snabbt, vilket var bra då Teodor Tor har ett stort intresse för bilar, dyra bilar, och bildelar. Han insåg senare att detta inte var ett stabilt sätt att leva på och försöker nu dra sig ur de kriminella kretsarna, men det är svårt, då han är omtyckt då han vill hjälpa alla.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har precis börjat spela här med några kompisar och eftersom jag spelar en del här är det lika bra , effektivt och kul att vara medlem här.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är svenskt och det är ''realistiskt'' vilket gör det roligt att spela.

Hur hittade du Unive? Har vänner som rekomenderade att spela här med dem, och det var roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli bättre på RP, spela non-toxic och kunna ha konversationer med andra utan att dem ska vara rädda att bli dissade eller elakt bemötta.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli mer erfaren inom RP, bygga upp min karaktär, göra honom rikare, och allmänt utveckla karaktären. Jag är även ny till RP överlag, så detta är en god chans att utveckla mig, och karaktären.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, faktiskt inte. Unive är den enda jag är aktiv på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka