Nekad Teodor Tor | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ankarn

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199016570722/

Ditt Hex-ID: 11000013ef5ef62

Vad är din discord tagg? Ankarn#2145

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 7 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag har blivit avstängd för OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de bannade mig för att jag råkade prata med min vän om att jag skulle gå in i mina inställningar och ändra en viss inställning. Detta ska man ju såklart inte göra ingame och det var jätte dumt av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän satt i hans bil då vi väntade i en kö för att färga om bilen, vi pratade om hur han tänkte med färger osv den och vad jag tyckte om hans idéer. Under det samtalet har jag för mig att jag har sagt att jag ska gå in i mina inställningar och ändra en inställning. jag glömde helt av mig och sa det ingame, då vi lade på vårat discord samtal då det strulade. Jag skulle ha tänkt efter och inte bara pratat, utan hållit mig till roleplayen, vilket jag gjorde tills den punkten att jag råkade nämna inställningarna..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, det var jag som råkade blanda in saker utanför roleplayen in i den, vilket är ooc, och jag förstår att jag blev bannad för det, det var bara ett litet misstag som inte kommer att hända igen, som jag har förstått och ångrar, och känner att vänta en vecka kommer inte att hindra att det händer igen mer än vad detta redan har gjort, då jag lär mig direkt av mina misstag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått tre tidigare, varav två var på 60 minuter vardera. Jag är inte säker på varför jag fick dem då jag var ny, det var första gången / dagen jag spelade. Men jag tror en var för att jag slog på en annan spelare och en annan var för att jag inte roleplayade som man ska, det fattade jag inte då. Men den punkten har jag lärt mig.
Den tredje fick jag för att jag lallade, spelade inte med sunt förnuft, jag försökte sno en ambulans, en annan bil och lite sådant dumt. Saker som aldrig kommer hända igen,
men min överklagan för det godkändes så det behöver vi inte ta här.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle ha tänkt efter och tänkt på att jag kommunicerade med min kompis inne på roleplayen, vilket betyder att jag ska hålla mig till den, och om jag ska tala om annat ska jag ta det utanför roleplayen. Men som sagt, detta var ett engångs nybörjar misstag som inte kommer att ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, självklart har jag gjort det. Jag har lärt mig att vara noggrann med rollspelet och att ta saker som hör till utanför rollspelet, att också ta dem utanför rollspelet. Men som sagt, detta var ett engångsmisstag som inte sker igen, då jag 100% har lärt mig av mitt misstag,
Jag gör denna överklagan eftersom att jag har förstått att jag gjorde fel och garanterar att det inte kommer att hända igen.
Och jag känner även att jag inte kommer att lära mig mer utav det genom att vänta i en vecka till då jag redan har insett att det var fel.
Så ja, det hade varit jätte schysst ifall ni hade velat godkänna detta, då jag uppskattar att spela på unive och inte vill att ett litet misstag som detta som aldrig kommer att hända igen ska hindra mig i en hel vecka.
Hoppas att ni har förståelse och förstår mig, och att jag har formulerat mig rätt. Tack på förhand, Ha en fin dag!
MVH / Teodor

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka