Nekad Teodor | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teodor

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198452094125/

Ditt Hex-ID: 11000011d50b4ad

Vad är din discord tagg? #2458

Vem var det som bannade dig? Emilia

Hur lång tid var din ban? 90 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grova regel brott

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att en person anmälde mig efter att jag och min kompis rånat dem. De värkade bara arga och man får ju råna folk så jag fattar inte varför jag fick en bann.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare åker i en bil när vi hittar två personer som vi bestämmer oss för att råna. Min kompis håller en kniv mot en av personerna och säger att han ska upp men händerna. Men personen väljer att fear Rp:a och försöker slå honom med en batong, då min polare sticker honom så att han faller ihop (Inte död) Under hela denna händelse har jag suttit i bilen och väntat på att vi ska fly. Men eftersom att det misslyckades så väljer vi att fly. Senare kommer samma kille tillbaka och skriver "Anmäld njut av bannen" i OOC, Detta sker flertal gånger innan han skriker att han ska skicka oss till kina och vi får bann. Faktum är att jag bara har kört en bil under detta förloppet och det är ju inte emot reglerna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en felaktig bann då han ville banna oss eftersom att han var arg bara för att vi hade rånad honom, jag och min polare rp ade bara som rånare.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare var det att jag snodde en bil som jag trodde inte befann sig på en greenzone och det var bara att kolla upp alla greenzones så nu vet jag det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom att jag bara kört en bil så har jag inte gjort något fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej det skulle jag inte säga eftersom att jag bara har blivit falskt anklagad för att ha brutit mot reglerna vilket jag ej har.

Har du läst våra regler? Ja

Din ansökan har nekats och är flyttat till arkivet, du fick ban för krim utan krimroll, lall, meta, rdm osv. Hoppas du har lärt dig av dina misstag.

Lycka till
Mvh. Emilia.

Bara en fråga hur köra en bil kan räknas som rdm,meta och lall?

Bra server där alla admins måste vara under 13år.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka