Accepterad teno | Medlem ansökning[dante_skilss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

teno

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? tteenno

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander Larsson och är 44 år gammal. Efter att hans fru och barn lämnade honom, flyttade han till staden Unive för att börja om. Alexander är snäll, gillar bilar och är väldigt social. Han pratar ofta snabbt och kan snubbla över sina ord, men han älskar att sjunga och dansa. Hans mål är att bli chef på ett bra och välbetalt jobb, mycket för att han växte upp under svåra förhållanden. Detta har gjort att han nu vill ha pengar och fina bilar. Alexander har kort stubin och kan bli arg ibland, men hans största intresse är fiske, som hjälper honom att slappna av. I den nya staden vill han hitta vänner att fiska med och prata om djupa ämnen. Han har alltid velat leva i en storstad efter många år i en småstad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag följer reglerna och använder sunt förnuft i alla situationer. Jag är en vänlig och positiv person som ser till att hålla en hög nivå på rollspelen. Jag gör också mitt bästa för att skapa intressanta scenarier för andra spelare, som till exempel vid ett rån, där jag försöker göra situationen kul för alla, även om jag inte vinner själv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska spela för att vinna själv, utan även låta motparten ha en chans att lyckas. Det gör att rollspelandet blir roligare och mer rättvist för alla. Om man till exempel är med i en gisslansituation ska man följa vad motparten säger och inte logga ut för att undvika situationen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?
Ja.
RDM (Random Deathmatch): Att döda någon utan anledning.
VDM (Vehicle Deathmatch): Att använda en bil som vapen för att döda någon.
Copbaiting: Att provocera polisen för att försöka få dem att jaga en.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har tidigare spelat rollspel på en annan server för ett år sedan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, inget mer att tillägga.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka