Nekad tembo | Medlem ansökning [Domi.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tembo

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Candell

Vad är ditt discord namn? Tembo#5522

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fredrik Gustavsson och är född 1999. Han är en helsvensk och har bott hela sitt liv i norrland tills han flyttade till stan. Han är en människa med stort intresse för fordon och teknik. Han är en mycket god människa då han inte försöker ta åt sig av vad andra tycker om honom. Han ser fram emot at leva ett liv med kärlek och glädje.
Fredrik Gustavsson vill en sak innan han dör. Det är att få spendera tid med de han älskar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en god rp med de människor jag träffar. Jag ska bidra med glädje till de andra som spelar det spel de gillar och ta del det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens scenario innebär att inte spela "själviskt". Det innebär att du kanske ska förlora även fast oddsen säger emot dig bara för att förbättra rp-nivån och förbättra andras glädje. Du behöver inte alltid vinna även fast du både kan och vill.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive för mer än ett år sedan och har spelat som medlem flertal gånger. Jag råkade lämna discord servern någon gång och förlorade medlemskapet. Så nu är målet att återinfå det.t.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka