Inaktuell Telletubbie | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kinesen

Icke Medlem
Meddelanden
645
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad heter du på discord? kinesen#1000

Ange ditt födelsedatum 30 Juni 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Vill utveckla servern, medlemskaps ansvarig är ju ett väldigt viktigt område inom Unive då det är vi som ansvarar för över att ta in nya spelare till servern osv. Varit på servern i snart år 3 skulle jag tro, varit staff samt wl ansvarig som det hette innan så har kunskaper inom ämnet.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är en väldigt trevlig person, förstående, respektfull men kan även ta hårda beslut när det gäller. Jag skulle bidragit till mindre lall på servern samt att servern ska kunna utveckla dess rp. Jag har väldigt lätt för mig att prata med folk vilket gör det lätt för mig att ta intervjuer samt support samtal då jag satsar på att bli staff. . Jag kommer samt lägga ner svett och blod i Unive då jag känner att det är detta jag vill hålla på med. Alltså hjälpa er utveckla servern och dess rp, samt bara hjälpa folk att utveckla deras rp så att vi tillsammans kan göra Unive community en bättre plats än vad den redan är.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt och välbemötande då det är första intrycket som talar mest. Man ska även ha sympati för personen i fråga.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? På ett positivt sätt såklart. Hade till mestadels gjort att folk tycker det är kul att spela på servern men även kunna reglerna. I mina medlemskaps intervjuer samt ansökningar kommer jag vara respektfull men även neka om det behövs. Då jag bara vill ha in seriösa rpare på serven vilket jag tror ni också vill.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna reglerna, ha en lämplig karaktär helst en unik det blir såklart roligare. Vara respektfull mot medlemmar särskilt staffs.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Min prio 1 är ju att ta in nya medlemmar, men när jag har tid över och ansökningar samt intervju rum är tomt så kommer jag specca så mycket jag kan. Hade tagit mitt ansvar på fullaste allvar och verkligen gjort allt för att utveckla server.

Hur ser din aktivitetet ut? Vecko dagar: minst 3-5 timmar om dagen. Lov kan jag sitta 8-9h dagen samma med helger

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inget speciellt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka