Accepterad tellan | Whitelist ansökning [Liiam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tellan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198252966407/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias teilus

Vad är ditt discord namn? Tellan#5063

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en snäll och väldigt ödmjuk av sig han gillar att fiska och jaga. Han växte upp i Norrland som en dräg till en bonde så han har erfarenheter inom jakt och fiske han är bra att köra bill kan alla trafik regler och har snusförnuft han gillar även att träffa andra folk och blir nästan inte ovän med nån

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill ha whitelist för att spela på unive för de är roligt att spela på servern och för att jag vill jaga och bara leva livet som sagt. jag är också en bra rp person och kan spela rp på ett fint set och jag diggar servern så himla mycket.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? som sagt jag tycker den är bra har flera altnativ på jobb osv men de jag tycker sticker ut med servern är att dom flesta rpar på ett fint sätt som jag inte har sett förut

Hur hittade du Unive? genom av mina kompisar sa att e är en bra server så blev jag ny fiken så jag gick in på servern och tyckte att den var bra,

Vad har du för mål med ditt rollspel? skapa roliga senarion och ha så roligt man kan ha och jaga och fiska. men också hitta vänner på servern

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar bara på den här nu///bästa servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka