Nekad Teletubbies | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teletubbies

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tazer

Vad är ditt discord namn? Teletubbies2849

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Sven Svensson och han är 26 år gammal och ska fylla 27 år gammal iår

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle beskriva min karaktär som Smart, Glad och ödmjuk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär hade en tuff uppväxt och växte upp i ett lite tuffare område. Han hade ingen faderfigur och när han växte var det bara han och hans mamma. Det var nog det här som satte han på fel sida väg i livet och han började göra dumma saker. Det var från början små snattningar men blev större och större med tid han åkte sen fast vid ett butiksrån och spenderade lite tid i fängelset det fick han inse att han ville förbättras i livet så han slutade med den kriminella vägen och bördjade att jobba ladgligt. han är nu arbetslös och kommer fortsätta att förbättra sitt liv. Hans framtid planer nu är att försöka att bli polis eller nånting annat i den stilen så att han kan göra upp för alla sina misstag i livet. Han vill dessutom ha det så roligt som möjligt och göra många vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att ha förmågan att ge en stabil, högkvalitativ nivå av rollspel som kommer att göra det till en njutbar upplevelse för båda parter. Jag är glad att hjälpa andra när de frågar om platser eller situationer och är beredd att leda dem genom en interaktiv och social rollspelsupplevelse, vilket visar min förmåga att skapa en engagerande och social rollspelsmiljö. Dessutom kommer jag att förmedla regler och ge råd om realistiska sätt att förbättra och fördjupa sitt rollspel för dem som nyligen har börjat spela.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man delvis har respekt för sin partner som man spelar med i ett scenario eftersom att samarbete lever längst och om man kan bygga upp denna hänsynens samarbete så kan man uppnå dessa generna man vill för samhället och scenarion. Det betyder samt att man ska kunna till exempel ta order och jobba som ett lag.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, det har jag inte eftersom jag är ny på servern och är glad att kunna utforska nya delar av denna staden

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM = Random death match VDM = Vehicle death match Cop bait = Försöker få polisens uppmärksamhet Fear RP = Värnar om sitt liv Meta Gaming = Man får inte ta information utanför karaktären t ex discord osv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, det ska bli kul att utforska att bli medlem på denna fina server.

Nekad.
Anledning:
inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka