Nekad Tekn0 | Whitelist ansökning [Dreamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tekn0

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199141908871 (har det på Epicgames)

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte Wollesen

Vad är ditt discord namn? Tekno#7484

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rasmus Jonsson är 25 år och kommer från Norrland.
Rasmus bodde i sin biologiska familj tills han var 5 år gammal, då flyttade han till en fosterfamilj eftersom att hans föräldrar avled efter ett beväpnat rån, därför brinner Rasmus för att hjälpa samhället.
Senare flyttade Rasmus till multistaden (Nuvarande Unive) för att han ville ha en ny omgivning.
Rasmus stora intresse är att gymma och han älskar bilar.
På gymnasiet valde Rasmus linjen samhälle för att sedan söka till Polishögskolan, han klarade sig igenom utbildningen och vill verkligen bli polis.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag tycker jag är bra på att rp:a och jag tycker om Unive sjukt mycket.
Jag vet att det finns seriösa rp:are på denna server som vet hur man rp:ar till skillnad från andra servers. Jag har även vänner som har whitelist som säger att rp:t blir mycket bättre med whitelist

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag är en seriös rp:are och när man är whitelistad så kan man skaffa whitelistade jobb vilket utökar mitt rp. Jag tycker om den här servern sjukt mycket och om jag får whitelist så kommer det bli mycket roligare.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsade om servern och de har whitelist och är poliser.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska vara så verkligt som möjligt och att man ska ha roligt med det man gör. Jag vill även göra bra scenarion som är både roligt för mig själv och för andra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på andra servrar för tillfället då jag tycker denna är väldigt bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka