Accepterad Tekn0 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tekn0

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199141908871 (Jag har det på epic games.)

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte Wollesen

Vad är ditt discord namn? Tekno#7484

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rasmus Björnsson och är 25 år gammal.
När Rasmus var liten bodde han och hans familj i Pakistan.
En dag när Rasmus familj skulle ut och gå så sprang en okänd man fram till familjen för att råna dem, Rasmus föräldrar var väldigt fattiga så föräldrarna blev skjutna, Detta tog verkligen hårt på båda syskonen.
Rasmus och hans bror Max vittnade detta tillsammans med en annan svensk familj som tog in Rasmus och Max in i deras familj. (Max finns även i servern som Max Björnsson)
Rasmus och Max levde ett bra liv och hade det bra hemma i Sverige tillsammans med deras nya familj, däremot blev Rasmus arg för småsaker.
Nu som vuxen så har Rasmus pratat med en psykolog så han är en lugn man som gillar att träffa och arbeta med människor han är väldigt driven till att jobba.
På gymnasiet sökte Rasmus sig in på linjen samhälle för att sedan söka sig till polishögskolan, han klarade detta och vill nu söka till Polismyndigheten för att bli Polis som sin bror Max.
Max är också intresserad av bilar, speciellt Volvos äldre modeller.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tycker att jag är bra på att rpa och jag tycker om Multistaden sjukt mycket. Jag vet att det finns seriösa rpare på den här servern som vet hur man rpar tillskillnad från vissa spelare på andra servers. Jag har även vänner som har whitelist som säger att rpet blir mycket bättre om man har whitelist. Jag tycker att jag borde bli whitelistad då jag har kört mycket på andra servrar så jag kan mycket om rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag är en seriös rpare och när man är whitelistad så kan man skaffa jobb vilket utökar mitt rp. Jag tycker om den här servern sjukt mycket och om jag kommer få whitelist så kommer det bli mycket roligare att spela. Jag har även många vänner som har whitelist och det skulle vara kul att kunna jobba med dem.

Hur hittade du Unive? Mina vänner tipsade om Unive och de sa att den är väldigt bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha roligt när jag spelar samt träffa många sköna nya karaktärer som man kommer lära känna under sin gång hos er. Jag vill även skapa roliga scenarion som både är roligt för mig och för andra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej eftersom jag älskar Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka