Nekad Tekn0 | Medlem ansökning (rami)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tekn0

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199141908871

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte Wollesen

Vad är ditt discord namn? Nightzarz#7804

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rasmus Björnsson, Rasmus är 30 år gammal och är från Växjö.
Rasmus uppväxt har varit ganska ovanlig då hans pappa Jens var president över gänget Sons of Anarchy.
Därför har Rasmus tillbringat mycket tid i klubbhuset och med deras medlemmar.
När Rasmus var 15 år blev han mekaniker för klubbens egna verkstad och därmed växte hans intresse om Motorcyklar.
Rasmus har alltid varit respekterad i skolan då många trodde att klubben skulle göra något om de var otrevliga.
I skolan gick det ganska bra och i gymnasiet valde han linjen fordon.
Direkt efter studenten fick han jobb på klubbens verkstad Teller-Morrow AB där han än idag jobbar.
Rasmus har flyttat till Unive för att komma med i hans pappas gäng då han vill vara med dom stora pojkarna och inte bara vara mekaniker längre.
Rasmus är en ganska aggressiv person som man inte vill bråka med på grund av hans kriminella uppväxt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde få Medlemskap inom servern eftersom jag är endast ute efter roliga scenarion. Jag bryr mig inte ett skit om jag blir rånad eller något liknande, jag vill bara ha roligt scenarion. Men också så tänker jag mycket på andra, exempelvis så försöker jag alltid göra ett tråkigt scenario till något roligare, genom att använda mina karaktärsdrag.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli medlem på servern eftersom att jag vill vara med i en fungerande RP server. Och eftersom att jag vill bli kriminell så behöver jag Whitelist, och de är i stort sätt hela anledningen varför jag vill bli whitelistad på servern. Men såklart så finns de ju även sociala anledningar. Jag vill ju såklart lära känna nytt folk inom communityn. Allt ifrån yngre personer till äldre. Några andra anledningar varför jag är intresserad är bara mitt intresse för svenska servrar, tycker att de är helt enkelt roligare med svenska servrar än amerikanska. Men även så är de ju också för att jag vill ha någon/något att spela med på vardagarna. Och då kan jag gå in på servern.

Hur hittade du Unive? Jag sökte efter en bra server och då var min kompis support här och tippsade om den!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att andra ska ha roligt i scenarion med mig.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli kriminell och sedan gå med i SOA

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte då jag gillar Unive jätte mycket!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top