Nekad Tekn0 | Ban överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tekn0

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141908871

Ditt Hex-ID: 1100001466e7187

Vad är din discord tagg? Tekno#7484

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Använder tjänstevapen utan att vara tjänsteman

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de såg att jag sköt med taser.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o min kompis körde motorcykel och har glömt att lämna in mina saker så när jag ska räcka fuckyou så skjuter jag med tasern vilket inte var meningen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt för jag sköt ju med tasern men det var ju inte meningen då det inte var syftet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag fick ban för att åka med i en bil men den tog philip bort.
Sen har jag också kört över för rött som securitas och blev godkänd efter banöverklagan.
Jag har aldrig gjort detta igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kollat igenom så att jag inte hade tasern på mig och lämnat in den då jag inte jobbar kvar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska lämna in mina saker omedelbart efter att jag slutat på jobbat som tjänstevapnet tillhör.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka