Accepterad tekkz05 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tekkz05

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? tekkz05

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2009

Berätta om din karaktär. Erik är en 35-årig kille som växte upp i växjö i södra Sverige. Han är den yngsta i familjen av 3 syskon. Hans föräldrar jobbar inom vården, och det var ganska mycket fokus på att sköta skolan och sånt när han växte upp. Men Erik var ganska cool med det, för han gillar att lära sig saker, särskilt om hur grejer funkar.

När han var liten, typ i 7-8-årsåldern, älskade han att vara i garaget . Han byggde små lådbilar och var alltid i garaget och mekade eller var ute med sina kompisar. Han var också med i scouterna och spelade fotboll, men efter ett tag fastnade han mer för mopeder och bilar. Han lagade sin första moped när han bara var 14, och då insåg han att han verkligen gillade det där med fordon.

I gymnasiet gick han fordon.På fritiden spelade han också gitarr och var med i ett band med sina polare. De spelade på fester och sånt, och även om de inte blev kända så hade de sjukt kul.

Nu, när han är 35, har han precis sagt upp sig från sitt gammla jobb och är arbetslös . Han älskar fortfarande fordon och är alltid uppdaterad på det senaste. Han spelar fortfarande gitarr hemma och har börjat göra egen musik på datorn. Det är en blandning av rock och elektroniskt, typ.

Han är också ute i naturen mycket, gillar att vandra och cykla, och på vintern åker han skidor. Han gillar att laga mat också, och brukar bjuda in sina kompisar på middagar. Dessutom reser han mycket, han har varit på massa ställen runt om i världen och tycker det är spännande att upptäcka nya länder/städer.

Så, Erik är en rätt skön person som har hittat sin grej i livet med fordon, musik, och naturen. Han verkar alltid ha något coolt på gång och njuter verkligen av det han gör

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en seriös rpar och har alltid varit och har spelat fivem väldigt mycket men har tagit en paus 1,5 år

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? asså det betyder att man inte ska tänka att man ska vinna varje scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag till exempel suntförnuft som är en viktigt regel enligt mig att man ska tänka logiskt som om det vore verkligheten eller combatlogging som jag tycker skrev väldigt ofta när jag spelade oss dom kriminella att dom lämnade mitt i ett scenario för att inte förlora sina vapen eller för det var rädda att förlora scenarioet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag var en väldigt aktiv fivem spelare för 1,5 år sedan men tog en paus men är sugen på att börja igen jag har rollspelat polis mekonomen sjukvårdare och kriminell

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nä inget

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka