Tekish | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tekish

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Användarnamn: Tekish

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/myckei/

Vad är ditt Hex-ID? 110000109e81152

Hur gammal är du? 12+

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Herman Andersson och han ligger på 30 bast. Han fyller år 1:a Juni och föddes 1980.
Herman har oftast svåra stunder med hans Downsyndrom men han jobbar på duktigt och ibland så klantar han till saker, men då brukar han tänka för sig själv, "Det händer väl alla någon gång" Hans interssen är mopeder, klistermärken och att käka avokado. Han siktar just nu på att bli polis eller något inom modell branschen.
Herman är glad och sprallig av sig men han kan bli jävligt sur om någon latchar runt med honom för att störa honom.
Hans styrka är att kunna springa fort och så är han även smidig.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad eftersom jag letar efter en server med bra och vänliga staffs, och hittills har jag tyckt denna server ser väldigt bra ut. Jag vill spela på en server som faktiskt erbjuder något för en gångs skull, och denna tror jag är perfekt för mina krav vilka som är: Bra scripts, vänlig community, bra system och allmänt goa personer! Jag tycker att jag ska bli whitelistad eftersom jag har mycket erfarenhet inom rollspel inte bara i FiveM men i massa andra spel t.ex Unturned, Rust och GTA Online. Jag började men rollspel när jag var runt 10 kanske och sedan dess har det varit ett stort intresse för mig. Eftersom jag knappt gör något annat än att spela så känner jag att det vorde vara bra om jag hittade en server som jag har kul på i dessa karantän stunder. Tack för mig!

PS: Jag har ASD (Autism Specrum Disorder) Så det kan bli lite svårt ibland. :)

Hur många timmar har du på FiveM? På Gränsen Till 800 Timmar

GODKÄND
Väldigt bra ansökan, tydligt att du har lagt ner tid på den. Jag anser att denna är tillräckligt bra och tycker därför inte att du ska behöva gå igenom en muntlig. Så jag kommer ge dig whitelist rollen i våran discord server.

Tack för att du just valt Multistaden.

Mvh. Hampus O.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka