Accepterad Tekish | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tekish

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Användarnamn: Tekish

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/myckei/

Vad är ditt Hex-ID? 110000109e81152

Hur gammal är du? 12+

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Herman Andersson och han är 30 år. Han föddes i Jönköping och blev bort adopterad på grund av sin Downsyndrom. Han är en riktig samlare av sig och har flera stycken BR leksaks klistermärken. Han är väldigt förtjust i avokado och mopeder. Herman siktar just nå på att jobba inom Polis kåren.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad eftersom jag letar efter en server där man kan streama, götta sig och bara ha kul med en bra community. Jag kan bidra med följande:

• En bra och erfaren spelare

• En bra utvecklare (Om det skulle behövas på servern)

• En allmänt trevlig person som beter sig

PS:
Jag har ASD så det kan bli lite jobbigt i vissa stunder.

PS-2:
ASD = Autism Spectrum Disorder

Hur många timmar har du på FiveM? På Gränsen Till 800 Timmar

hej tekish! det är bra för dom antalet timmarna du har på fivem då vi söker spelare som har många timmar. dock så skulle det vara lite bättre om du skulle kunna motivera lite mer varför just du ska bli whitelistad, super bra att du skrev dina nackdelar samt fördelar men skulle vilja ha allt lite mer utvecklat! Med vänlig hälsning, pluto

Senast ändrad:
hej tekish! det är bra för dom antalet timmarna du har på fivem då vi söker spelare som har många timmar. dock så skulle det vara lite bättre om du skulle kunna motivera litem er varför just du ksa bli whitelistad, super bra att du skrev dina nakdelar samt föredelar men skulle vilja ha allt lite mer utvecklat! Med vänlig hälsning, pluto

Ska jag göra en ny eller hur gör jag?? :)

redan Godkänd,
låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka