Accepterad tekan1337 | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tekan1337

Icke Medlem
Meddelanden
176
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198338355273/

Ditt Hex-ID: 110000116893049

Vad är din discord tagg? Tekan1337#6550

Vem var det som bannade dig? globe

Bild på banmeddelande: globe.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag blåljus abusa även om det inte syntes på min skärm att bilen va sönder

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade gripit en kille på piren med min kollega pongyman, vi var på väg till station då nån dsyncar in i oss och fortsätter åka, det va inte i en så hög hastighet så jag rpa på min skador och använde mig av /yr osv. efter de så fortsätter vi åka med blåljus i ungefär 15 km/h precis som innan krocken då det bara va en prio 3a. jag märker inte att bilen va sönder då jag åker samma hastiget som innan och ser inga motor huvar som åker av

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker inte bannen är felaktig då från globes vinkel så är det ganska klart att bilen är sönder. jag vet själv att man absolut inte ska blå ljusabusa då vår chef påminner oss om det hela tiden, jag ber värkligen om ursäkt och hoppas jag kan få en andra chans då jag verkligen inte är en problem spelare. jag vill bara va inne på unive som polis och spela med mina vänner

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har fått ban för mild powergaming som 320 unbanna mig för samt en p ban som 320 och unbanna mig på

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tänkt lite nogrannare och kallat i radion på en till enhet samt fråga min vän om han märker något

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att kolla nogranare och tänka efter innan jag gör något som kan ev leda till ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka